25 Temmuz 2009 Cumartesi

:)

bir sürü kelime vardı aklımda unuttum.iki cümleyi bağlayamadım,problem değil.bir sürü geçti üzerimden.bir sürü,bazen anlamsız.yavaş okumanız gerektiğini vurgulamak.devrik ve anlamsız,kuralsız.D büyük olucak önceki cümlede,burada ulama yok.Yorgunum,argınım bunu belirtmem gerek burada lakin özetleyebilecek bir cümlem yok.Yanlışlıkla sayfayı kapatacağımı biliyordum,önceden kopyaladım.Umursamadığım hatta ne dediğimi bilmediğim birkaç cümle,ancak ,virgül boşluk,özne,yüklem.Merak ettim ne yazacağımı ,yavaşlayan kalp ritmi.Bir benden,bir beynimden,bir el alışkanlığı.Say sayıları,sayma sayıları daha sonsuz olan rakamdan.insan ölmekten bahseder kötü hissettiğinde,ben ise gülmekten.değiştirme o kanalı izliyorum ben.bıraktığım sigara,başladığım ben,bıraktığım sigara.umrumda değil uyak,kafiye,alaka.başkalarının hayatları.birşey yazdığın zaman hep giriş cümlende problem oldugunu farkedinceye kadar geçen süre.bildiğin delisiniz.okuyorsanız delisiniz veya çok sıkıldınız.bana yazılmayanı okumam.yukarıdan aşağıya,sağdan sola hep baş harfleri.dikkatli bakarsanız her çaprazda bir isim,şehir,hayvan,umut,istek,arzu.

Hiç yorum yok: