7 Ağustos 2009 Cuma

Pırasa

şimdi o zaman anlatayım
1
öğlen uykundan uyanmak kolaydır ama sabah erken kalkmak zor gelir adama.Gece uyumak kolaydır üstelik.O zaman öğle uykusu ,gece uykusundan daha değerlidir.
2
dünyayı ele geçirme butonum sonunda bitti.Kırmızı ve büyük.Üzerinde plastik bir koruma var,onu kaldırıp butona basabiliyoruz.Kilitli.

1+2=3 ise

öğlen dünya ele geçirilir hep. hiçbir filmde gece vakti dünyayı alaleda ele geçirmiş bir adam göremezsiniz.hep öğlen olur ne olursa.meteor falan öğlen düşer,buzullar öğlen erir.

ama titanik neden gece battı?
1
gemide sevişince ben di caprio nun abdest aldığını görmedim.kaptan ise münafık gayet içiyordu.zina serbestti.
2
gemide türk görmedim ben

1+2=3 ise

dünya türk olsun dto

ancak

yüzerken denizin dibine baktığımda yosun görüyorsam gözlerimi açmam kabul.korktugumdan falan değil.daha evimin önündeki ağacın yapraklarını saymayı tam bitirmemişken,yosunları tek tek sayamıyorum.karayı denizden daha çok seviyorum ama arabı kızıldan daha çok değil

Hiç yorum yok: