6 Ağustos 2008 Çarşamba

Açılın ben doktorum

Açılın ben doktorum

Aman kalbe fazla basınç uygulamayın. Suni tenefüs zili çaldıgında tuvaletlerde sigara içmeyin.. İçecekseniz ağzınızla için,ellerinizi kullanmayın..Tribe girmeyin,gülmeyin..Asla aslı demeyin sonra üzülürsünüz demedi demeyin.Deymeyin yağlı boya geçerken merdivenin altında.Kafiye yapmayın! afiye yapabilirsiniz,fiye den olsa olsa five olur o da 5 olur..

Durun bi bakalım kalkın ayağa.Derin nefes alın aman boğulmayın.

En yakın arkadaşınız yalın en uzak arkadaşınız ırak olsun.Ama gözden ırak olmasın.Başkenti bağdat olsun, hükümet gibi kadın olsun.

Kıskananlar çatlasın,çatlamayanlar kısık ateşte 10 dk ısınsın...
Üzerlerine su dökün onlar da çatlasın..

SIKILMAYIN.

Hoplayın zıplayın beni enterese etmez. Enterese koyun kızınızın ismini.Küçüklükten alıştırın,büyüklükten soğutun.

Takım kurun,5erden halı saha maçı yapın.Herkesi bir anda çalımlayın,kaleciyle karşı karşıya kalın,tenhalara gidin,arkasından kaleciye ahlaksız teklifler edin.

Asla yazı yazarken saçmalamayın,bu ne ya diye yorum yapanı dövmeyin.

Tuşlara sert basmayın,nazik olun.

Olur mu?

Yaşam ile rüyalarım arasında gidip geliyorum.
Bu konuya başkanıma anlattığımda sert çıktı. Aman dedim başkanım atarlı olaylara gerek yok dedim o da dedi ki ; ne hatayda olaylar mı var?

cümlesini tamamlamadan dışarı vurum yaptım kendimi.

atladım denize oradıkça

o da nesi?

saddam ölmemiş!



Bu sabah akdeniz sahillerinde çektiğim görüntü Dünya kamu oyunu şaşkınlığa uğrattı.Dalıp dalıp çıkan Saddam ölmediğinin sinyallerini verdi.daha sonra gözden kayboldu.

olur mu dedim öyle şey ,değer mi hiç, değer mi değermideğermisöyle!

Denizden çıkıp kendimi adananın serin sahillerine bıraktım.Ortamın jeopolitik konumu beni balıkçı olmaya zorladı..

Rasgele dedim attım oltamı attım van gölüne.Mühayt Dürülip adlı bir genç ttuttum! Denizden çıkardıgım gibi dövmeye başladım. Denizden babam çıksa yerdim lakin çıkmadı!

çok garip olaylar oluyor çok!

Dünya üzerinde sadece ülkemizde bu bulunan balık cinsinin ismi daha konulmadı..

ama ben koydum.

öyle bir koydum ki taa londradan duyuldu

ken yü hiyır mi?

Rüyalarım yine kafamı zıngırdattı.
Anlatmak için patronuma giden tozlu kaldırımları aşıp kapıya vardıgımda annemi aradım,yaptıgım tozlu kaldırım betimlemesi nasıl olmuş dedim;onayını aldım!

Havaya girdim!

Gururluydum,büyüdüm gibi göründüm ama büyümedim feyk attım..
Nasıl olur?
Aşkımla dağlarda gezdim,çoban köpeği avlayarak çoban salatası yaptık!
evet biz birlikte olduk!
Ancak bu kelime oyunu üzerine benden ayrıldı.
Benim ki bir sevdadan öte,kafa yapısı olarak ise biraz geriydi.

Oturdum derin düşüncelere daldım




Eşinin ölümünden sonra yas tutan angut kuşlarının soyu dangalak kuşlarına mı yoksa goduumun salaa kuşlarına mı dayandıgı araştırdım.

bulamadım!

çok yaklaştım ama bulamadım!

ünlü bilim adamlarına sordugumda ise olayla ilgili 50 cent çok güzel şarkılar yapıyor eveeeet dedi arkasından YO YO diye ekledi

şaşırdım!

Ama 50 CENT BU SEFER OY OY OY DEDİ

ve sc ye girdi

öyle bir girdi ki benim de bıyıklarım var diye ekledi

hata mı etti?

O zamanlar iskenderun sahaya çıktıgında yeri göğü inletirdi..
Topçuların ayaklarından çıkan kıvılcım yüzünden, 20 yıllık hayatımın 22 senesini kör ve topal geçirdim.

Azimliydim .. İntikam yakındı

El yordamıyla kendimi ararken kolumu kaptırmamın ardından girdiğim sempozyumda ; ülkenin ticari açıklama yapan hikmet bülbülün kulağını çektim ayak baş parmağımla.. Otur yerine dedim

ayağa kalkıp oynamaya başladım,zenci dansı yaptım.

kendimden geçtim..

ünlü oldum..

kız yaptım..

Kızlar beni görebilmek için



ağaçlara çıkıyorlardı..

Ben oları görmesemde,antikotumun derinliklerinde hissediyordum..

Yaşadığım inanılmaz olaylar dünyada geniş yankı uyandırdı. Dünya basını bize de basın dedi. Gizleyemedim gözyaşlarımı..

Kaydım düştüm gözyaşlarıma basıp..
Dizim döndü..
hava alanında karşılanan diz. Yol uzun olsa da sapa sağlim döndüm dedi.
İnce esprinin kaynağı araştırılıyor.

Bulursanız haber verin bir zahmet.

Hiç yorum yok: