8 Ağustos 2008 Cuma

Şey oldu.

Hani çekip bıraktıgımız,kinetik enerjiyi hareket enerjisine çeviren oyuncak arabalar vardı ya..Onların bu konuyla hiçbir alakası yok.

anlam içeren şeyler yazmam gerek artık
ne bu böle boş boş.


Havuç bile pınar altuğun kapsama alanındaki yaşa girmiş..Mutfak yerine yatak odası derler mi artık?

laflara bak
terbiyesiz



bu acı bir durum...
sana zaman ayırmasını beklediğin kişilerin sana zamanları olmaması..
fırsat yaratmaları gerekirken,sen oları beklerken iki cümle sohbet için fırsatları olmaması acı..
ozaman aslında ne sevgilin var ne başka bişeyin..
yalnızsın aslında...
şuan onlarla sohbet etmek yerine buraya yazdığıma göre bunları...
kimse yok demek ki iki cümle kurabileceğim

durun ramazandayız daha 13üne kadar gerek yok bunalıma diyorum niye zorluyorsunuz beni?

demeyin sonra arkamdan gol makinası diye aldık trrraşşşş makinası çıktı diye?

bi sıkıntı icadım var çok fena... Pencerede sineklik varsa kafanı papağanlar gibi yukarı aşağı hareket ettirerek yağmur yağıyomuş efekti verebiliyorsun..

yine mi boş oldu?
senmi karar veriosun buna?

yahu boşverin diyorum konuya geleyim

çok heyecanlandığımda işemiyorum lan köpek miyim ben
-

tozlu raflardan buldugum bir yazım:)

2 yorum:

Janus dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
Janus dedi ki...

çok heyecalandığım zaman işeyemiyorum değil,
doğrusu : heyecandan çişin geldiği için işeyemiyorsun.

al sana iki çirt söz. tümce. söylem. bağlam. bağlama kuramı. hoş 2 gr hayalin varken boşuna sözcük tüketiyorsun.

şu kıçı kırık yorumu onaylaması için saçma sözcükler girmek. branatmış hmm nasılmış bir bakayım.

tek harf için kayıt silmek de olası. :)