6 Ağustos 2008 Çarşamba

Tramdolin

Kullanma klavuzuyla doğmuşum ben arkama yapıştırmışlar yani daha henüz fetüs iken fetiş olacağım belliymiş.Arka sıramda oturan fethiye isimli arkadaşımı fetiş diye çağırmam onu hiç üzmedi bu zamana kadar.Tabi bu da benim bir avantajım oldu.

Hayatta hep mehter takımı gibi yürümeyi, koşarak ilerlemeye tercih ettim.2 ileri 1 geri hep doğru adımlar olmuştur.Ancak hiç farkına varamadım kaplumbağ ile tavşan hikayesinin gerçek hayatta bir yerinin olmadıgını.Farkına vardığımda ise,bitiş çizgisinden olan arkadaşlarımın bana nah çektiğini,orasını burasını salladıklarını gördüm.

Saçmalamak bir olgu.Nasıl rusyada helga olmadan olmaz,insanda saçmalamadan duramaz.Konuyu bağlamamın tek nedeni ,kovalent bağının asıl işleyiş şekillerini halka arz etmek,yeşil dev hulk a urz etmek.

How i met your mother gibi bir hikaye anlatacaksam çocuklarıma ben,how i bet your mother ı anlatmayı seçerim.Kumar oynamadan,zorlamadan,hayatın gerçekleriyle tanışmadan zaferlerin zafer olmadıgı bir aşikar.Başaramazsam kaybeden olurum.Ancak bilindiği gibi.Bu dünyada hiçbir kaybeden "aslında kazanan" olmadı,olamadı.

Hoplayın zıplayın beni enterese etmez. Enterese koyun kızınızın ismini.Küçüklükten alıştırın,büyüklükten soğutun.İnceleyin bakalım cümleyi.7 yanlışı bulup 7 cüceleri arayabilirsiniz rahatlıkla.Toplu mesajla daha kar a geçersiniz,ülke ekonomisine katkıda bulunup,sevaba da geçersiniz.1 taşla 7 kuş vurma olayını da kanıtlamanız gerek tabi önce.Elinizde taş bütün günü gökyüzüne bakarak "combo" yapmaya çalışmak zor olsa gerek.Ama en azından devamlı havaya baktıgınız zaman ,damarların beyinin bazı yerlerine ulaşması çok az bir zaman daha alır aptal olursunuz demedi demeyin.

sahi birşey söyleyecektim
Ancak "unuttum" lu kelimeler içeren cümleleri sevmem.
önceden bunu hatırladıysam ya gerçekten unutmuşumdur.
Ya da hiç hatırlamadığım hesapta olmayan birşeyi var olarak göstermişimdir.
kim bilir.
Ne unutmam gerektiğini hatırlarsam söylerim.
Tabi unutmazsam.

Yazmazsam çatlardım.belki de işime geldi.

Hiç yorum yok: