8 Ağustos 2008 Cuma

Yürü ya kulum

Boşverin tuvaletteki fayansları,aklınızdaki fayansları saydınız mı hiç? Gözlerinizi kapattığınız anda nereye kadar görebiliyorsunuz?İnsan sıçarken neden illa birşeye odaklanmak zorunda?
Bu soruların cevabını önceki yazılarımda cevapladım.İnanmıyorsanız dönüp bakın tek tek.Okumaya teşvik primi bile verebilirim.

Daha dün max çubuğundan 2.max ın hediye çıkmasını bekleyen insanların,hayatlarının mutluluk çubuklarına bağlı oldugunu görmek beni mutlu ediyor.Bulunduğunuz ortamlarda yaşı 3 olmasına rağmen görmüş, geçirmiş edalarında takılması beni benden benny bennasi.
Birde bir ben var benden öte sormayın gitsin.Ki onu da gelecek yazılarımda cevapladım.


Klasik blue jean testleri vardır ;Yatakta nasılsınız?
Sorusuna hamdolsun iyiyim siz nasılsınız diye cevap yazıp, üşenmeyip adreslerine gönderdiğim olmuştur.Ancak hiçbir zaman cevap alamadım.Ne kadar zor oldugunu anladım sevgilinin askere gönderdiği "bugün yine kimseye vermedim hayatım" adlı kompozisyonu beklemek ne kadar iç gıcıklayıcı.Ki zaten bu soruların cevaplarını şu andaki yazılarımda cevaplamadım.

yürü yakulum bana dokunma pimp fetişinden medet umma

Hiç yorum yok: