25 Ağustos 2008 Pazartesi

Amatör ruh

Köpeklerle konuşmak vazgeçilmezdir kaş göz hareketleri ile dikkatlerini çekemiyeceğimize göre başka yapacak birşeyimiz yok.

"aa yürüü bakalım eve gidince sorarım ben sana" gibi tepkilerle köpeğin değil insanların dikkatini çekmekte var birde.."kime diyorum ulan ben ? " "lan bafi!" gibi

çiçekle konuşanları zaten ayrı bir köşeye koyuyorum.. YAAEAAÖÖ abücücüück bubücüük polenleri de pek sarı,sapı da uzunmuş,dilin olsa da konuşsan,yine mi soldun Alahın belası "polemikleri" gayet etkiliyor adamı.

yine döndüm köpeklere..
"hadi oğlum eve gidiyoruz hepsini yap " ,"ben konuşurken yüzüme bak "

geçiniz..

dili olsa bi sus der be hayvan .

Ancak kendi kendine muhabbet eden bir insan olarak kedimle köpeğimle konuşmamı çok mu görüyorsunuz bana?

evet ben.merhaba :s

hayır ! sana hayır dedim zeytin..hayır zeytin! zeytin hayır! zeytin yapma dedim!zeytiieaan

o değil de

köpeğim yok ki benim.

Hiç yorum yok: